Vilken Vecka!

Veckan som varit har varit Riktigt kul, de var ett tag sen man hade sa roligt, denna veckan sjonk meddelaldern med mycket.
Den veckan kom ganska manga svenskr ombord, alla som hade sportlov...
Vilket innebar hart jobb, sena kvallar med party m.m.
Dagen efter vart alltid tidiga, med mycket arbete...

Men sjukt kul hade vi i soprt Temat.!




Denna Veckan!
Spansk Charter "Whirlpool Challengs Thailand"
Snacka om fest! Oppen bar, ta vad ni vill ha! Sinnes....
Forsta kvallen var de mega party med egna DJ och allt hade de med sig...
Dagen efter var alla sena till frukosten av gasterna... haha

Helt sinnes roligt folk, alla ar posetiva och ar allmant roliga! Heja Brasilen
Vi har hangt med pa en del excursion, vilket varit ganska intressant.




Slappte ut en falgel, fran en bur, skall bringa en tur.... 

fag


Var pa ett riktigt stort tempel och gick hela vagen upp till toppen pa ett par 100-tals trappsteg. 

t

Tog ca:15 min att ga hela vagen ner for toppen till botten av tampel patsen.

t



Dagen efter klattra vi i masten, satte upp topp seglet, hogt och kul! ca 55m Jag och Mange i Toppen

mast2

Mange och Zergai ute pa ronen och satter fast seglet, jag ar pa andra sidan och hjalper.

mast

Givetvis kom jag pa att man kan klattra till toppen/knoppen och rista in sitt namn, mange fegade ut...

Mange

Toppen/knoppen, -Niklas -08,  Roligaste var att mange skrek, -Niklas rista in mitt namn med,,Snalla!!!!

Niklas

De var detta jag gjort pa tva dager..
Imorgon Phi phi island och festa med alla brasilianre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0