Paradiset



Tja!

Hej alla som laser min blogg, de var ett tag sen jag la in lite bilder, nu har jag inte sa manga bilder att lagga upp, man har slutat ta med sig kameran pa utflykterna.
Men som sagt, manga tycker jag har vardens drom jobb, dyka festa och aka vattenskidor m.m.

Veckan som varit har varit en vecka i paradiset, finna forhallande, inga vagor inte sa mycket turister mer i Thailand, vilket at skont och slippa....

Vi hittade ett stort vrak denna veckan som vi inte viste om sen tidigare, detta ver ju klart dagens hojdpungt.
Var bra sikt i vettnet var bara 35m sa man kunde se storre delar av vraket  som lag pa 41m djup.
Som vanligt i dessa vatten se man ju MYCKET fisk, de ar over allt, iblad kan man inte se botten for fisken...

Som en ny tradition i Sports Teamet sa hoppar vi Bunger Jump varje vecka och avslutar med en Thai-massage, vilket ar riktigt skont. En thail-massage pa 1h gar pa 200bhat=40kr lagom pris.

Som sagt denna veckan har verkligen verit paradiset, ingen vind, inga vagor. solen steker pa....
Inte bara Divemaster ombord aven vattenskid-instruktor, folk aker ju vattenskidor som alldrig for....sinnes...
Aven nar man far egen tid over aker man en hel del monoskida och wakeboard.

Kanns ganska kul att aka pa langresa om ett par veckor, nasta vecka som kommer kommer en hel del svenskar ombord och deltar i festandet och underhallningen pa kvallarna, som Swedish Folk Lord//=Svensk folk dans//=Raven raskar over risen och sma grodorna och raketen!
Passagerarna tycker svenskar ar ganska roliga som dansar runt en middsomarstong och hoppar runt i en ring...



Hoppas kunna lagga ut lite bilder pa Pairet Night och Krabb race, tva sinnes roliga saker!


Maila garna en bild pa sverige med sno, till min manil om ni kan! :)


dykare





fisk





bungy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vännen!

Går inta maila nån snö bild till dig, för vi har ingen snö! Mera åt vår hållet!

Vi hörs, puss

2008-02-20 @ 23:01:42
Postat av: mitscha & polla

fiiiin blogg!!!!! ;) riktigt jävla sköna svenskar som kom måste jag säga. Saknar redan vårt sports team och båten. Pussilussiiii

2008-03-01 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0